Vlastní webová stránka při prodeji či pronájmu nemovitosti

klice

Webové stránky jsou jednou z nejrozšířenějších forem online marketingu. Ve světě realit není tato forma propagace příliš rozšířena, a proto může na zájemce působit příjemně a originálně.

Čas je v dnešní době to, čím se většina lidí nechává omezovat. Každý z nás hledá při svých činnostech cesty, které budou nejméně časově náročné. S časem je důležité efektivně nakládat a díky propagaci formou webových stránek si ho můžete mnoho ušetřit.

Díky webové stránce lidem sdělíte veškeré informace o tom, co nabízíte, na jednom místě. Přehledně je shromáždíte a ušetříte spoustu času sobě i zájemci. Vyhnete se tak mnoha zbytečným odpovědím formou elektronické komunikace – nemusíte tak každému zájemci zvlášť zasílat fotografie, podrobnější popis dané nemovitosti a spoustu dalších věcí, které daného člověka zajímají. Potenciální zájemce nemusí tedy informace shánět z více zdrojů. Stačí jedno místo, kde se dozví vše, co potřebuje k tomu, aby si o nemovitosti udělal jasnou představu. Zde se můžete inspirovat, jak by to mohlo vypadat.

stahnout_button

kuchyn

Často se stává, že se člověku líbí některá z nabídek, jde se tedy na nemovitost podívat s určitým očekáváním. Například díky nekompletnosti informací, nekvalitním fotografiím a dalším nepřesným aspektům může být ale pak zklamaný. Před návštěvou totiž nevěděl vše, co by mu pomohlo k rozhodnutí, zda si na prohlídku této nemovitosti svůj volný čas vyhradí. Se všemi informacemi na jednom místě, konkrétně na webové stránce, může návštěvník lépe zhodnotit vlastnosti nemovitosti a určit, zda se mu doopravdy líbí nebo ne, ještě předtím, než Vás kontaktuje.

Působení webové stránky na potenciální zájemce

Pokud pro prodávanou nemovitost vytvoříte webovou stránku, další příklad zde, dostane se k ní mnohem více lidí. Možná právě tím zvýšíte šanci a pomůžete si k jejímu úspěšnému prodeji. Vaše nemovitost bude jediné téma, kterému se bude věnovat celá stránka, to bude na člověka působit příjemně a přehledně. Zajistíte tak, že Vaše nabídka nezapadne mezi ostatními, nebude nevýrazná nebo potlačena ostatními. Veškerá koncentrace mířená právě na Vaši nabídku, bude mít pozitivní efekt na zájemce.

notebook

Díky vlastní webové stránce můžete nemovitost umístit mezi první vyhledané odkazy, které nabízí Google při vyhledávání určitých slov. To lze nastavit výběrem správných klíčových slov (tzv. SEO optimalizace), dle kterých bude Vaše stránka s nemovitostí zobrazena mezi prvními odkazy.

Další možnost, kterou Vám pořízení stránky otevírá, je jednodušší proniknutí k lidem skrz internet. Webovou stránku můžete snadno sdílet na sociálních sítích, emailem, přes své přátele nebo na různých webových inzercích.

Jak by měla daná stránka vypadat

Na webové stránce s Vaší nemovitostí by zájemce měl zjistit vše, co k výběru nemovitosti potřebuje, ale i něco navíc. Měli byste také napsat o tom, čím je nemovitost zajímavá a proč by si měl zrovna tu Vaši člověk vybrat. Stránka by měla být přehledná a rozdělena do několika částí, jako galerie s fotografiemi, popis nemovitosti a okolí (dopravní dostupnost, občanská vybavenost, zajímavá místa v okolí) a také video nemovitosti ideálně včetně leteckých záběrů, které jsou velmi často atraktivní.

fotografie

Fotografie, jako průvodce při rozhodování

Stránka musí člověka zaujmout na první pohled, proto by fotografie měly být umístěny v jejím úvodu. Je důležité, aby byly kvalitní a poutavé, jelikož právě na ně se při hledání nemovitosti člověk zaměří. Fotografie jsou prvním krokem k tomu, aby Vaše nemovitost zaujala návštěvníkovy oči. Díky nim bude chtít člověk vědět více. Jsou také první věcí, kterou by měl člověk vidět při rozkliknutí odkazu na Vaši nemovitost. Je tedy důležité, aby byly fotografie co nejlepší.

Při fotografování nemovitosti je dobré zaměřit se na interiér ale i exteriér místa. Důležité je, aby byl byt krásně naaranžovaný a působil příjemně. Na fotografiích je dobré zaměřit se na detaily místa. Fotografie celku daného prostoru jsou rovněž důležité, aby zájemce viděl celé postavení bytu nebo domu a přilehlého pozemku. K fotografiím by měly být připojeny popisné texty prostoru. Spolu s fotografiemi je možné nechat si vytvořit i videoprohlídku.

město

V dnešní době je online marketing nejlepším pomocníkem při prodeji. Proto je na místě zvážit jeho výhody a vyzkoušet nové možnosti. Při propagování je důležité přemýšlet nad grafickým zpracováním a přehledností. Důležité je, aby bylo podání a marketingové zpracování prodávané věci příjemné pro oko. Pokud chcete Vaši nemovitost prodat kvalitně, bez zbytečné časové náročnosti, vřele Vám doporučujeme vyzkoušet formu propagace, o které píšeme v tomto článku.

stahnout_button

Pokud Vás článek zaujal a přemýšlíte o možnosti vytvoření webové stránky, ozvěte se nám a domluvte si nezávaznou schůzku.

Hezký den Vám přeje tým Bydlení na doporučení

Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.