Virtuální prohlídka a 360° fotografie

Dnes již zdaleka neplatí, že pro dobrou a efektivní prezentaci vaší nemovitosti stačí pouze slušné fotografie přiložené k inzerátu. A přesto i dnes najdeme inzerci s nekvalitními fotografiemi. Slyšeli jste už o virtuální prohlídce nebo 360° fotografiích? O co se konkrétně jedná a jak to využít při prodeji nemovitosti si řekneme v našem dalším článku.

Virtuální prohlídka je v podstatě druh videozáznamu (nebo 360° fotografie), který umožní případnému zájemci si danou nemovitost prohlédnout pěkně detailně ze svého počítače, tabletu nebo mobilního telefonu, čili kdekoli a kdykoli. Člověku je umožněno si díky technice z pohodlí svého domova prohlédnout každý kout a každou místnost a udělat si přesnou představu o tom, co daná nemovitost nabízí – jaké je vybavení, jaká světelnost, v jakém je nemovitost stavu, jak vypadá okolí atd. Názorně vám to ukáže náš kolega realitní specialista Mgr. Marek Izera zde.

Proč je takový způsob prezentace důležitý pro prodávajícího? Jedním slovem: efektivita. Můžete mít krásný plánek, můžete mít krásné fotografie, ale virtuální prohlídka případného zájemce mnohem více vtáhne do děje a dá mu větší představu o tom, jak vaše nemovitost vypadá. Máte tak zaručeno, že na prohlídku přijdou lidé, kteří jsou již více naladěni k případné koupi, tedy vážní zájemci. Někdy se stává, že jsou fotografie a popis nedostačující pro celkovou představu o nemovitosti. Mnoho lidí pak z následných prohlídek odchází se zamítavým stanoviskem, jsou zklamáni, či odrazeni skutečnou realitou. Virtuální prohlídkou tedy dáváte i najevo, že nemáte co skrývat.

Každopádně se neprodávají jen „perfektní“ nemovitosti. Jsou i nemovitosti před rekonstrukcí, či nemovitosti ve špatném technickém stavu. Klient si díky virtuální prohlídce případné nedostatky prohlédne a na fyzickou prohlídku už přijdou jen ti zájemci, pro které není tato vada překážkou, protože už měli možnost ji vidět. Zabráníte tím tedy zbytečnému plýtvání časem. O efektivitě můžeme hovořit také proto, že nemovitost dostanete rychleji mezi větší množství lidí. Zorganizovat klasické fyzické prohlídky je určitě časově náročnější a delší proces, než umístění odkazu na virtuální prohlídku k inzerátu nemovitosti. Nemovitost je díky virtuální prohlídce rovnou nabízena v plné své kráse od počátku inzerce.

Jedná se také o interaktivní záležitost – v nemovitosti se můžete různě posouvat, přibližovat, oddalovat a pořádně a z různých úhlů si prohlédnout přesně to, co vás zajímá, případně se někam vrátit i vícekrát. Přeskakovat můžete samozřejmě i z místnosti do místnosti a do okolí domu (pokud to prohlídka umožňuje). Tím se zavděčíte nejen milovníkům moderních technologií, ale všem, kdo si nemovitost chtějí pořádně prohlédnout.

Podívejte se, jak taková virtuální prohlídka může vypadat v praxi:

  1. příklad virtuální prohlídky včetně plánku domu
  2. příklad virtuální prohlídky s fotografiemi 360°

Líbí se vám tento způsob prezentace nemovitosti? Chcete, aby takto byla prezentována i ta vaše? Neváhejte nás kontaktovat!

info(@)bydleninadoporuceni.cz

Komentáře
  • Rady, novinky a tipy z oblasti nemovitostí

    Stačí vyplnit svůj email, na který Vám můžeme posílat rady, novinky a tipy z oblasti nemovitostí

    Vaše data jsou u nás v bezpečí! Svůj souhlas můžete kdykoli odvolat. Poskytnutím emailové adresy souhlasíte se Zásadami o ochraně osobních údajů.
  • Kategorie